Zwroty
Konsument może odstąpić od umowy zawartej w naszym sklepie w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Taki zwrot może być zrealizowany w sytuacji gdy zakupiony towar jest w stanie niezmienionym – nie był używany.
Zwrotu można dokonać osobiście w sklepie stacjonarnym pod adresem 11 Listopada 1, Mińsk Mazowiecki 05-300 lub odesłać paczkę na powyższy adres.
Do zwrotu należy dołączyć dowód zakupu (paragon, faktura). Jest on niezbędny do przyjęcia zwrotu. W przypadku gdy na paragonie znajduje się więcej niż jedna pozycja proszę wykonać ksero, a oryginał zostawić dla siebie.
Formularz zwrotu można pobrać TUTAJ.
Zwrot opłaty zostanie wykonany przelewem bankowym do 14 dni od daty przyjęcia towaru do sklepu.
Reklamacje
Reklamację można złożyć osobiście w sklepie stacjonarnym pod adresem 11 Listopada 1, Mińsk Mazowiecki 05-300 lub odesłać paczkę na powyższy adres.
Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu (paragon, faktura). Jest on niezbędny do przyjęcia reklamacji. W przypadku gdy na paragonie znajduje się więcej niż jedna pozycja proszę wykonać ksero, a oryginał zostawić dla siebie.
Formularz reklamacyjny można pobrać TUTAJ.
Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od daty otrzymania produktu. O zmianie statusu reklamacji informujemy mailowo.
W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji – towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe zwrócimy równowartość ceny produktu.